Veelgestelde vragen

  • Is de OranjeBox helemaal gratis?

Ja, de OranjeBox is helemaal gratis. Echter er wordt er maar 1 per adres verstuurd. Bij meerdere inschrijvingen op 1 adres zal alleen de eerste inschrijving bewaard worden en de andere zonder kennisgeving verwijderd worden.

  • Wie kan de OranjeBox bestellen?

Iedereen woonachtig in Nederland kan de OranjeBox bestellen. 

Echter er wordt er maar 1 per adres verstuurd.

  • Hoe gaan jullie verspilling tegen?

 

Wij vinden het onacceptabel dat productieoverschotten verloren gaan. Met de OranjeBox bieden we fabrikanten de mogelijkheid deze teveel geproduceerde producten op een bijzondere manier in te zetten. Verder stimuleren wij de ontvangers om niet gebruikte producten uit de box te delen met vrienden of familie.

  • Worden mijn gegevens commercieel gebruikt?

Je adresgegevens worden gebruikt voor het toesturen van de box. Je emailadres gebruiken we voor het bevestigen van je inschrijving. Verder wordt je emailadres gebruikt om je digitaal informatieve nieuwsbrieven en interessante acties toe te sturen. 

  • Wordt de OranjeBox thuisbezorgd?

Ja, het unieke aan de OranjeBox is dat deze wordt thuisbezorgd. Je hoeft hier dus niet voor naar de winkel.

  • Wordt de OranjeBox zeker geleverd?

Wij gaan er vanuit dat we de box dit jaar kunnen uitleveren. Ondanks dat de oranjezomer van 2020 er steeds minder oranje uit komt te zien, zitten wij van OranjeBox niet stil. De uitdaging om vele gezinnen dit jaar van een OranjeBox is nu alleen nog maar groter geworden. Want juist in deze roerige tijden zetten wij samen met de fabrikanten, alles op alles om zoveel mogelijk mensen blij te maken.

Delen via:

  • Is de OranjeBox eenmalig?

 

De Oranjebox willen we in 2020 eenmalig uitgeven. In 2021 gaan we met een nieuwe editie komen en zullen er weer nieuwe inschrijvingen plaatsvinden. Daarvan wordt je dan als een van de eerste via de mail en social media op de hoogte gebracht.​

  • Kan ik de OranjeBox ook in het buitenland bestellen?

Nog niet. De OranjeBox kan op dit moment alleen in Nederland geleverd worden.Houd onze website in de gaten voor toekomstige versies waarbij dit misschien wel mogelijk is.

  • Hoe ondernemen jullie CO2 neutraal?

 

Wij compenseren de volledige CO2 uitstoot van zowel het verpakken als het verzenden.

  • Waarom wordt de gezinssamenstelling en geboortejaar kinderen gevraagd?

Wij vragen deze gegevens om twee redenen. De eerste reden is om een beeld te krijgen van welke huishoudens geïnteresseerd zijn in de OranjeBox. De tweede reden is om indien mogelijk hier rekening mee te houden wat betreft de inhoud van de OranjeBox.

  •  Ik heb het formulier ingevuld en op ‘inschrijven’ gedrukt maar kan vervolgens niet verder. Hoe kan dat?

Door de grote drukte kan het voorkomen dat het lijkt of u niet bent ingeschreven. Wij ontvangen uw inschrijving wel en zullen u later via e-mail een bevestiging sturen.

  • Ik druk op ‘geef mij een box’ en ik krijg geen formulier te zien of ik krijg een foutmelding. Hoe kan dat?

Door de grote drukte kan het voorkomen dat er tijdelijk niet ingeschreven kan worden. Wij vragen een beetje geduld en begrip, we doen er alles aan om iedereen te laten inschrijven. Probeer het later nog eens.

  • Het formulier geeft de melding: Geef een andere waarde op. Deze waarde bestaat al in de formulierinzendingen. Hoe kan dat?

Als je deze melding ziet dan is je inschrijving wel goed binnen gekomen. Wij ontvangen uw inschrijving wel en zullen u later via e-mail een bevestiging sturen.

  • Kan ik nog met mijn product in de OranjeBox?

Er zijn op dit moment nog enkele plaatsen vrij in de OranjeBox.

Wanneer je fabrikant bent en meer wil weten dan kun je ons bereiken via info@oranjebox.nl 

Ik heb een andere vraag en kan het antwoord niet vinden.

Stuur hiervoor een email naar info@oranjebox.nl

 
  • Black Instagram Icon

©2020 OranjeBox is een initiatief van Make People Smile b.v.